星期六, 8月 25, 2007

My first trip (8/19-20) の 最終回

尋晚十點幾就瞓覺覺豬喇~ 酒店既床真係幾好瞓架,我瞓到七點幾先醒咋~

我食飽奶奶就到Daddy Mommy食早餐啦,文華食早餐既餐廳都幾classy喎~ 雖然我剛剛食完奶奶,但係酒店早餐點少得我最愛既白方飽呢~ 你地睇我難得坐得定定咁等食呀,哈哈!






食完我地就向澳門最出名既名勝出發喇! 邊度? 你地估下~~

咪就係大三巴牌坊囉~ 本來Daddy諗住搭的士上到黎,點知的士叔叔話淨係可以去到大馬路果度放低我地,佢話上面太多旅遊巴,有排塞喎~ 不過我梗係無所謂啦,我有私家車嘛--係私家士的車至真~ 都係行左十分鐘左右就到大三巴lu~



















咦?咦? 有我最鍾意行既樓梯呀! 仲好長添呀! 一望無際咁~ Daddy Mommy,你地邊個陪我行呀?

Mommy望一望條長樓梯,就即刻同Daddy講話佢負責推架車仔行斜路上去~ 




咁。。。即係Daddy陪我行啦,好啦咁,快D行喇-Daddy! 一、二、一、二,好快到架喇Daddy,到左俾你抖陣啦~

雖然今日無落雨,又無乜太陽,不過都好熱呀~ 點解我咁講呢? 因為Daddy熱到D汗滴落我個頭度呀~





之後我地又再去多次漁人碼頭,因為尋晚去睇到夜晚既靚,今日日頭去又另一種靚法(Daddy話架)~ 我地呢D係希臘石柱群玩住’捉依因’影既相靚唔靚呢?

開心既時間真係過得快,行左一陣就已經要食晏喇,我地去左漁人碼頭一間意大利餐廳食PIZZA同意粉,佢地又有我鍾意食既麵飽呀~ Yummy~ 食完飯就要返酒店拎埋行李去碼頭lu~

總結呢兩日一夜既旅行,我就玩得幾開心勒~ 雖然我間中都有D扭計,希望Daddy Mommy唔好記住喇,因為我都好想有得搭下飛機去遠D既地方旅行呀~ 希望遲D有好消息公佈俾大家知啦!

多謝大家睇哂我今次呢個澳門之旅~ 拜拜~


ー 終わり ー

沒有留言:

發佈留言